aktualności

 

   zarejestruj się 

 

We inspire creative consciousness of business intelligence

 

 Dokonujemy tego poprzez inteligentną organizację rekrutacji, szkoleń i doradztwa  w odpowiedzi na aktualne i przyszłe potrzeby Klientów. W podejmowanych działaniach wyznajemy wartości: Profesjonalizm,Szacunek,Terminowość,Rozwój, Wysoką jakość i Kreatywność.

 

„Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20 czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.” Henry Ford

 

Miło nam poinformować, że zostaliśmy wpisani do Platformy Zakupowej ORLEN CONNECT. „Najwyższy standard współpracy”

 

Katalog szkolen IV Q 2016 Human Advice

Katalog szkoleń IV Q 2016 Human Advice

Szkolenia stacjonarne dla firm w siedzibie Klienta

Są to szkolenia jednodniowe lub dwudniowe dotyczące technik zwiększających sprzedaż produktów lub usług Klienta. Odbywają się  stacjonarnie w miejscu wybranym przez Klienta np. w siedzibie firmy lub oddziale (np. sprzedażowe lub negocjacyjne w dziale handlowym – bezpośrednio po przedstawieniu opisu techniki ćwiczenie, a następnie stosowanie technik sprzedażowych lub negocjacyjnych w rozmowie z Klientami lub potencjalnymi Klientami firmy) albo w miejscu wybranym przez Klienta.

 

 

Szkolenia produktowe on the job

Oferujemy również szkolenia produktowe, on the job, które bezpośrednio dotyczą produktów i/lub usług Klienta, na których pracują handlowcy i w czasie szkolenia następuje wdrażanie poznanych technik oraz wiedzy w rozmowach z Klientami lub potencjalnymi Klientami firmy. W trakcie szkoleń uczestnicy używają tabletów z aplikacjami mobilnymi do nauki i ćwiczeń interaktywnych. Podczas szkoleń stosujemy techniki koncentracji i wizualizacji w celu koordynacji obu półkul mózgowych przyśpieszających uczenie się oraz nowoczesne i efektywne metody relaksacji i techniki zapamiętywania słówek, wyrażeń oraz zdań.

Szkolenia prowadzone są przez trenerów metodą warsztatową w języku polskim, angielskim, rosyjskim, czeskim – 10% czasu szkolenia stanowią mini wykłady, wprowadzenia do zagadnień sprzedażowych (merytorycznych), instrukcje do ćwiczeń, natomiast 90% czasu to ćwiczenia w jednym z wybranych języków, studia przypadku, prezentacje multimedialne, symulacje, gry, dyskusje, burze mózgów,  filmy, nauka przez doświadczenie, kwestionariusze.

 

Szkolenia stacjonarne dla firm poza siedzibą Klienta

Organizujemy szkolenia w salach szkoleniowych Europrofes w Rynku,  Idea Place na Placu Solnym, hotelu Patio ul. Kiełbaśnicza we Wrocławiu albo w innych miejscach w Polsce: w hotelach, zamkach, bastionach lub w innych obiektach, które mają interesującą historię i warto je zobaczyć lub prowadzą je ciekawi ludzie, których warto poznać np. w  hotelu Mazurek, którego właścicielem jest  polski śpiewak operowy Grzegorz Caban – tenor. W miejscach tych znajdują się baseny, sauny, jacuzzi,salony odnowy biologicznej lub bezpośredni kontakt z przyrodą.

 

Szkolenia po angielsku, czesku i rosyjsku

Organizujemy szkolenia po angielsku/czesku/rosyjsku z wybranego przez Klienta zakresu po wcześniejszej diagnozie potrzeb przeprowadzonej w języku polskim lub angielskim/rosyjskim.

 

Szkolenia on-line

Istnieje możliwość na życzenie Klienta organizacja szkolenia on-line w czasie rzeczywistym przez platformę www.clickmeeting.com .

 

Trenerzy

Nasz zespół trenersko – doradczy tworzą doświadczeni konsultanci i trenerzy, którzy z pasją angażują się w swoją pracę i uwielbiają robić to co robią. Stali Klienci cenią w szczególności profesjonalizm, efektywność i nastawienie na współpracę.Szkolenia prowadzą trenerzy z odpowiednim doświadczeniem i wykształceniem zawodowym. Podchodzący do programów szkoleń w myśl zasady „po ludzku i dla ludzi”, z poczuciem humoru i tworzący miłą atmosferę podczas szkolenia sprzyjającą szybkiemu uczeniu się.

 

Programy szkoleń

Programy szkoleń są tworzone wg metody modułowej mające na celu rozwój świadomości,wiedzy,umiejętności, modelowania zachowań z uwzględnieniem Krajowych Ram Kwalifikacji w kształceniu ustawicznym. Programy szkoleń realizowane pod marka Human Advice są przygotowywane we współpracy z Klientem w oparciu o jego indywidualne potrzeby szkoleniowe jak również w oparciu o najnowszą wiedzę zawartą w artykułach publikowanych w prestiżowych czasopismach naukowych takich,jak: „Nature”, „Cell” czy „Science” – zawierających opisy doniosłych odkryć ze wszystkich dziedzin nauk: przyrodniczych, technicznych, ścisłych i ekonomicznych,” Cell” (biologia doświadczalna), „Science” (nauki przyrodnicze), posiadających najwyższy impact factor – wskaźnik prestiżu i siły oddziaływania czasopism naukowych.

 

Kontakt

Prosimy o kontakt telefonicznie: Biuro Obsługi Klienta czynne w godzinach 8.00-18.00 w dni robocze pod numerem 71 7000 173 lub BOK elektronicznie: szkolenia@humanadvice.com.pl w celu otrzymania szczegółów i przygotowania oferty  dopasowanej do Państwa indywidualnych potrzeb. Nasi konsultanci skontaktują się z Państwem telefonicznie lub mailowo w ciągu 24 h.

 

Ważne: nasza strona www.humanadvice.com.pl wykorzystuje pliki cookies. Są to małe pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową zainstalowana na urządzeniu użytkownika, które wykorzystujemy m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony internetowej do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.

 

 

Dodaj komentarz